KVŮLI NOUZOVÉMU STAVU SE, JAK REKLAMACE, TAK OBJEDNÁVKY MOHOU VÝRAZNĚ ZPOZDIT DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.
Soubor ke stažení zde
Reklamační protokol
Prodávající:
FRONTI Nábytek s.r.o., se sídlem Trocnovská 1088/2a, Přívoz, Ostrava, PSČ 702 00, IČO: 02381401
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., telefonní dotazy: +420 732 438 850……………….
Kontaktní osoba (dále „reklamující“ nebo kupující“):
Telefon/fax:
Mobil:
E-mail:
Poznámky:
|
|
Reklamované zboží:
Datum úhrady zboží:
Číslo faktury/zjednodušeného daňového dokladu: |
|
Podrobný popis vady: *
*) Popište nám co nejpodrobněji vadu, kterou Vámi objednané a uhrazené zboží má |
Žádost o vyřešení reklamace způsobem (zatrhněte požadovanou variantu):
|
Podmínky pro přijetí zboží do reklamačního řízení:
1. Při uplatňování záručního odstranění vady zboží nebo dodání nového zboží jako náhrady za zboží vadné je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury nebo zjednodušeného daňového dokladu spolu s přesnými a pravdivými identifikačními údaji reklamujícího a dále fotodokumentace týkající se předmětu reklamace. 2. Nelze reklamovat zboží, které bylo jakkoliv pozměněno, upraveno či s ním bylo zacházeno jinak, než jakým způsobem bylo sjednáno ve smlouvě. 3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch reklamujícího v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí oznámení o vadě zboží – Reklamačního protokolu. Pokud reklamující předá k reklamaci nekompletní informace ohledně zjištěné vady zboží, vyhrazuje si prodávající právo tuto dobu prodloužit. 4. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací.
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a podmínkami užívání a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis reklamujícího: _______________________________________
|
Copyright © 2015 - 2020 Nábytek-market.cz Všechna práva vyhrazena.